2010. május 11., kedd

K-124 Days




A K-124 Days, minden évben megrendezésre kerül, 2006 óta mondhatni rendszeresen jelen vagyok rajta! 2010-ben a megszokott Buthiers helyett Le Tour De Scay-ban egy kifejezetten Triálra épített területen szervezték meg! Ez a néhány nap kíváló lehetőség arra, hogy együtt bringázhassak olyan versenyzőkkel mint Vincent Hermance, Benito Ros, Gilles és Giacomo Coustellier.Emellett kíválóan lehet a kapcsolatokat építeni rengeteg külföldi triálossal, többek között velük is. Nagyon közvetlenek voltak, sőt odajöttek és mondták, hogy tetszik nekik az amit csinálok. Ez számomra óriási motivációt adott. Idén is remek társoságom volt, ezt a közel 1 hetet Setivel és LegJoe-val töltöttem. Napi 3-4 órás edzések voltak, a legtöbb időt a saját korosztálybeli versenyzőkkel és a két Elite világbajnokkal ( Abel Mustieles, Iciar Van Den Bergh, Loris Braun, Vincent Hermance, Benito Ros) töltöttem. A versenyen nem indultam, a rengeteg edzéstől ugyanis nagyon megviseltek voltak az izmaim,a verseny napján közel nem voltam 100%-os formában, ezért csak mint néző élveztem a verseny hangulatát.A verseny fő támogatója a Monster Energy volt:)! Óriási élmény volt számomra, remélem jövőre is sikerül kijutnom!
Itt egy számomra nagyon színvonalas videó, amit LegJoe készített rólam:
http://vimeo.com/10932536

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése